A jelenlegi helyzetben, a bezártság alatt sem szabad elfeledkezni a rendszeres mozgásról, sőt, hiszen a testedzés számos egészségügyi és mentális előnyt rejt magában, amire most igazán nagy szükségünk van. Nyilván mindenki számára más és más lehetőségek állnak rendelkezésre, azonban nagyon fontos, hogy foglalkozzunk önmagunkkal és igenis eddzünk rendszeresen! Éppen ezért, a teljesség igénye nélkül összegyűjtöttük, hogy milyen pozitív hatásai vannak a rendszeres testmozgásnak. Agy- és testtorna egyben Sokan talán nem is gondolnák, de az agyunkra rendkívül nagy mértékben hat a gyakori testmozgás. Kutatók szerint sok esetben segíthet a megbetegedések megelőzésben, főleg olyan degeneratív betegségek esetén, mint az Alzheimer-kór. A fiatalok számára pedig nagyon hasznos „mellékhatása” van az úgynevezett aerob testmozgásnak, hiszen ez a típusú edzés javítja a memóriát, így jelentős segítséget nyújt a tanulásban. Aerob edzés lehet mondjuk egy tempós gyaloglás vagy akár futás is. Szépülés a sport erejével   Szebb bőr és haj nem kizárólag kozmetikai szerek, arcpakolások és bőrradírozás mellett érhető el, hanem rendszeres testmozgással is. A felpörgetett vérkeringés ugyanis nagyon sok tápanyagot juttat a bőrbe, amivel feszesebbé teszi azt. A mozgással hasonló hatást váltunk ki, a testben található vércukorszint csökkentésével is. Az olyan fizikai aktivitások, mint a pilates vagy balett pedig támogatja azt, hogy a bőr ne ereszkedjen […] The post Hogyan hat a mozgás az egészségünkre appeared first on Life magazin.

A jelenlegi helyzetben, a bezártság alatt sem szabad elfeledkezni a rendszeres mozgásról, sőt, hiszen a testedzés számos egészségügyi és mentális előnyt rejt magában, amire most igazán nagy szükségünk van. Nyilván mindenki számára más és más lehetőségek állnak rendelkezésre, azonban nagyon fontos, hogy foglalkozzunk önmagunkkal és igenis eddzünk rendszeresen! Éppen ezért, a teljesség igénye nélkül összegyűjtöttük, hogy milyen pozitív hatásai vannak a rendszeres testmozgásnak. Agy- és testtorna egyben Sokan talán nem is gondolnák, de az agyunkra rendkívül nagy mértékben hat a gyakori testmozgás. Kutatók szerint sok esetben segíthet a megbetegedések megelőzésben, főleg olyan degeneratív betegségek esetén, mint az Alzheimer-kór. A fiatalok számára pedig nagyon hasznos „mellékhatása” van az úgynevezett aerob testmozgásnak, hiszen ez a típusú edzés javítja a memóriát, így jelentős segítséget nyújt a tanulásban. Aerob edzés lehet mondjuk egy tempós gyaloglás vagy akár futás is. Szépülés a sport erejével   Szebb bőr és haj nem kizárólag kozmetikai szerek, arcpakolások és bőrradírozás mellett érhető el, hanem rendszeres testmozgással is. A felpörgetett vérkeringés ugyanis nagyon sok tápanyagot juttat a bőrbe, amivel feszesebbé teszi azt. A mozgással hasonló hatást váltunk ki, a testben található vércukorszint csökkentésével is. Az olyan fizikai aktivitások, mint a pilates vagy balett pedig támogatja azt, hogy a bőr ne ereszkedjen […] The post Hogyan hat a mozgás az egészségünkre appeared first on Life magazin.

A jelenlegi helyzetben, a bezártság alatt sem szabad elfeledkezni a rendszeres mozgásról, sőt, hiszen a testedzés számos egészségügyi és mentális előnyt rejt magában, amire most igazán nagy szükségünk van. Nyilván mindenki számára más és más lehetőségek állnak rendelkezésre, azonban nagyon fontos, hogy foglalkozzunk önmagunkkal és igenis eddzünk rendszeresen! Éppen ezért, a teljesség igénye nélkül összegyűjtöttük, hogy milyen pozitív hatásai vannak a rendszeres testmozgásnak. Agy- és testtorna egyben Sokan talán nem is gondolnák, de az agyunkra rendkívül nagy mértékben hat a gyakori testmozgás. Kutatók szerint sok esetben segíthet a megbetegedések megelőzésben, főleg olyan degeneratív betegségek esetén, mint az Alzheimer-kór. A fiatalok számára pedig nagyon hasznos „mellékhatása” van az úgynevezett aerob testmozgásnak, hiszen ez a típusú edzés javítja a memóriát, így jelentős segítséget nyújt a tanulásban. Aerob edzés lehet mondjuk egy tempós gyaloglás vagy akár futás is. Szépülés a sport erejével   Szebb bőr és haj nem kizárólag kozmetikai szerek, arcpakolások és bőrradírozás mellett érhető el, hanem rendszeres testmozgással is. A felpörgetett vérkeringés ugyanis nagyon sok tápanyagot juttat a bőrbe, amivel feszesebbé teszi azt. A mozgással hasonló hatást váltunk ki, a testben található vércukorszint csökkentésével is. Az olyan fizikai aktivitások, mint a pilates vagy balett pedig támogatja azt, hogy a bőr ne ereszkedjen […] The post Hogyan hat a mozgás az egészségünkre appeared first on Life magazin.
URL:
megosztás
Mentés

Hogyan hat a mozgás az egészségünkre

A jelenlegi helyzetben, a bezártság alatt sem szabad elfeledkezni a rendszeres mozgásról, sőt, hiszen a testedzés számos egészségügyi és mentális előnyt rejt magában, amire most igazán nagy szükségünk van. Nyilván mindenki számára más és más lehetőségek állnak rendelkezésre, azonban nagyon fontos, hogy foglalkozzunk önmagunkkal és igenis eddzünk rendszeresen! Éppen ezért, a teljesség igénye nélkül összegyűjtöttük, hogy milyen pozitív hatásai vannak a rendszeres testmozgásnak. Agy- és testtorna egyben Sokan talán nem is gondolnák, de az agyunkra rendkívül nagy mértékben hat a gyakori testmozgás. Kutatók szerint sok esetben segíthet a megbetegedések megelőzésben, főleg olyan degeneratív betegségek esetén, mint az Alzheimer-kór. A fiatalok számára pedig nagyon hasznos „mellékhatása” van az úgynevezett aerob testmozgásnak, hiszen ez a típusú edzés javítja a memóriát, így jelentős segítséget nyújt a tanulásban. Aerob edzés lehet mondjuk egy tempós gyaloglás vagy akár futás is. Szépülés a sport erejével   Szebb bőr és haj nem kizárólag kozmetikai szerek, arcpakolások és bőrradírozás mellett érhető el, hanem rendszeres testmozgással is. A felpörgetett vérkeringés ugyanis nagyon sok tápanyagot juttat a bőrbe, amivel feszesebbé teszi azt. A mozgással hasonló hatást váltunk ki, a testben található vércukorszint csökkentésével is. Az olyan fizikai aktivitások, mint a pilates vagy balett pedig támogatja azt, hogy a bőr ne ereszkedjen […] The post Hogyan hat a mozgás az egészségünkre appeared first on Life magazin.
TOVÁBB A CIKKRE!
Ajánlott cikkek